Nyt olen niin väsynyt, että ihan yrjöttää. Päivällä kävi kolmet vieraat. Mm. kaksosten kummit. Parhaillaan lattialla möyri kuusi taaperoa, ikähaarukaltaan 3 vuotta - 10 kk:tta. Touhua riitti. Kaksosille koitin tarjoilla ruoan jälkeen kakkua, mutta eipä maistunut!  Kasa vaatteita tuli ja parit kivat lelut.

Juhlien jälkeen lähdettiin Mökön kanssa ratsastamaan. Tunnilla liehuivat Roi-Liepu-Viki ja Prinssi. Mökö Liepulla ja minä Vikillä.

Ohjelmassa oli voltteja ja kaarroksia. Tunnin puolessa välissä olin aivan piipussa. Toisen puolikkaan laukkatehtävä meni aivan poskelleen. Olin jo luovuttaa, mutta sitten otin astmapiipusta pienet ja ilmoitin yrittäväni uudelleen. Kun henki alkoi taas kulkea, alkoi sujua. Loppu meni jo ihan siedettävästi. Mökö taas puolestaan L-O-I-S-T-I Liepulla.

Kotona odotti vielä hiehojen siirto. Nallen pakkasin mukaan alamäkeen. Kuusi hiehoa siirrettiin umpiosastolle kahden ostokin seuraksi. Vain kahta piti pehmittää, muut menivät ihan lemmessä.

Kun lopulta pääsin tupaan, niin puuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! Olen ihan oikeasti niin poikki, että voisin käydä oksentamassa -yök...