Tänään lähdin Napun kanssa ajamaan kaupunkiin. Oli tullut aika luopua toisesta vauvojen turvakaukalosta/-istuimesta, pienestä siis. Ystäväni on saanut suloisen pienen poikavauvan, ONNEA vielä tuhannesti heille!!! Ajoin pihaan ja esittelin istuimen käytön. Asensin sitten istuimen heidän autoonsa. Ylpeä isä esitteli tohkeissaan pikku-ukon kuvia kännykästään.
Lupasin vielä tulla paremmalla ajalla käymään, jahka ovat kotiutuneet ja mennyt enin hässäkkä ohi. Antaa kunnon käyttökoulutuksen turvaistuimeen.
Sitten mentiin hakemaan mummoa ja lähdettiin kalamarkkinoille. Auto jätettiin viisaasti kauemmas parkkiin, sillä kaikki lähimmät parkkipaikat oli kuin nuijalla täyteen lyöty. Mitäpä me sellaisista. Molemmat jaksettiin kävellä, Nappu istutettiin rattaisiin. Ei väsy liiaksi ja mikä tärkeintä, ei eksy väkijoukkoon. Napusta oli oikein mainiota katsella maailmaa rattaista käsin. Ensiin nähtiin vossikka, hieno Suomenhevonen rattaita vetämässä. Ja monta kivaa koiraa satamassa. Minä ostin kuusi pussia mausteita. Ja itselleni äitienpäivälahjan, vähän myöhäjunassa. Parempi myöhään, kun ei milloinkaan
:

Sormus kuvaa kaksosiani. <3







*hug*
*click*
*click*
Kommentit