Yhdistä oikea utare oikeaan lehmään.

Lehmien nimet ovat tässä:

LULU - VENLA - EMALI - ÄHLÄMI - APILA - FINKSI - ANOPPI - VALIO

Kuvaukset tulevat tässä:

1. Utareeni on säännöllisen pyöreä. Toinen takaseni on ummessa. Annan maitoni nopeasti ja pönttöön tulee paljon. Seison aloillani ja annan tehdä esivalmistelut rauhassa. Lypsylle minut pitää hakea, sillä makailen yleensä mielummin parrella.

2. Emäntä sanoo, että minun utareeni on täydellinen ja vetimet myös. Kiimassa ollessani nostelen jalkaa, muutenkin ihan satunnalliseti. Maitoa annan kohtuullisen paljon. Asemalle on ekana tulossa, mutta pois minua pitää hoputtaa.

3. Olen kolmetissi. Vetimet ovat täydelliset, eikä utareessanikaan ole moittimista. Maitoa tulee pönttöön paljon, mutta tuskastuttavan hitaasti. Kone on oltava pakolla. Välillä seison aseman portin takana, välillä minut saa hakea.

4. Olen kolmetissi. Utare ei ole kovin kaunis. Heilutan jalkaa ja kone vinkuu ja naukuu. Pakolla on konen oltava. Emäntä ei tykkää lypsää minua, hän sitookin minut. Lypsylle tulen mielelläni. Vetimet ovat yleensä sottaiset. Ovat antaneet liikanimen.

5. Jalkani pitää sitoa. En anna kuin yhden ihmisen lypsää minut sitomatta. Maitoa annan kohtuullisesti. Utareeni on ok ja vetimet tosi hyvät. Maito tulee nopeasti. 

6. Utare on pyöreä, vetimet onnettomat nysät. Oli hidas ja kone oltava pakolla, sillä muuten se putoaa. Hankaloitan koiven heilutuksella lypsyä. Pitävät kanisteria koneen alla jotta se pysyisi naukumatta. Lypsylle tulen kaverini kanssa aina yhtäaikaa. 

7. Olen karjan hulluin lehmä. Koipi on sidottava, vaikka sekin on erittäin hankalaa sillä menen mahdollisimman eteen seisomaan. Koipi on vaikea saada kiinni, sillä rimputan jalkaa parhaani mukaan että naru irtoaisi. Vaikka olen kiinni, saan koneen kyllä pudotettua alas. Annan paljon maitoa, erittäin paljon! Olen  myös erittäin likainen.

8. Minulla on liikanimi. En tule herkästi norkoilemaan portin taa. Koipea heilutan säännöllisen epäsäännöllisesti. Maitoa tulee jonkinverran. Olen sukua yhdelle kuvailllusta lehmästä. Kaksi vedintä lypsyssä.

Vastusaikaa toistaiseksi. Puhtain suoritus palkitaan.

  Henkilökunnalla, perheellä ja lomittajilla ei ole osallistumisoikeutta.