Hieman pilke silmässä hankin tämänkertaisen blogipalkinnon.
Sen tiesin etukäteen, että voittajalla on tytär. Ja taisin palkinnon hommata oikeastaan häntä varten. Äiteensä sai toimia onnen välikappaleena.
Palkinto sopii alkavaan vuodenaikaan:

Mukaan meni myös kortti. Toivottavasti menivät ehjinä perille?







*hug*
*click*
*click*
Kommentit