Lauantaina kävin yhdenlaisella kokoonpanolla mummin luona kaupungissa. Kävimme juhlistamassa äitienpäivää. Kun ei silloin virallisena päivänä siihen venynyt. (jaksanut) 

Sunnuntaina puolestaan toimin kuskina pääjohtajalle. Kiikutin pellolle ja pois. Vielä tänä aamuna vein pellolle. Tein myös isosti pihahommia. Mm. siivosin kukkapenkkejä. Kävin myös hakemassa kaksi isoa kuormallista kiviä. Valkoiset kivet menivät muistolehtoon ja punaiset & kirjavat puolestaan talonseinustalle. Urakka on kivettää koko talon ympärystä. Ja siitä hommasta on vasta murto-osa tehty. Onhan toki koko kesä aikaa...

Takapihan aitaa pitäisi jatkaa ja entistä pätkää kunnostaa. Syreeniaidan siivousta. Juurilta kitkemistä ja lahojen torsojen poistoa / sahaamista alas. Kitkemistä, kitkemistä, kitkemistä....  Siinä alustavasti pikkuhommia.

Tänään sitten vein Hiskin uuteen kotiin. Hiski alkoi häiriköidä muita talon katteja. Ei tullut mitään. Gerru-parka sai turpiinsa alvariinsa. Toivottavasti katti sopeutuu uuteen elämäänsä.