Kännykkä rällätti juuri kun aloitin vaihtamaan haalaria navetassa.

-"Tässä on se ja se xxxxxx-operaattorilta päivää."

 -"No päivää."

-"Onkohan miehenne tavattavissa?"

-"No, eipä ole. Kun tämä on minun puhelimeni."

-"Mutta minulla lukee tässä että liittymä kuuluu miehellenne."

-" Ihan sama, mutta puhelin on minun."

-" Jos soitan numeroon xxx-xxxxxxx, niin tavoitankohan hänet?"

-" Ka, saathan tuota soittaa, mutta tuskimpa se kuivuri  sulle sieltä vastaa.."

-" Jaaha, ehkä minun ei sitten kannata siihen  soittaa."

-"Ei varmaan sitten niin."

-" Onkos tämä xxx-xxxxxxx numero sitten miehenne? Mahdankohan tästä numerosta tavoittaa hänet?"

- " Onhan se senkin hänen numeronsa. Mutta ei se vastaa sieltäkään.On nimittäin justiinsa hierojalla."

-"Jaaha. Ehkäpä minä sitten soitan jonakin toisena päivänä."

- "Ehkäpä teidän sitten kannataa tehdä niin."

 

LOL LOL LOL ja tämä tarina oli tosi. Ja tämän päiväinen.