Tässä he nyt tulevat. Kaikilta vaihdoin nimen. Syy: Yhdellä oli ihmisen nimi ja loput oli h-alkavia, mutta tänä vuonna syntyneitä. Koska me olemme tarkkailussa, on yhdenmukaista olla samat kirjaimet käytössä.
Tässä on porukan vanhin, pian vuoteinen Heluna

Iines ( minulle Iines on ankan nimi
) Iines on lähes 9 kk:

Idoli, reilu puoli vuotias:

ja nuorin Inkivääri, 3 kk:

Lomittajille kirjoitin vuosisadan romaanin.
Meikäläinen kääntää huomenna 04:30 vaan kylkeään!!







*hug*
*click*
*click*
Kommentit