Lypsyltä ei kummepia. Hiehon tollukkakin on nyt vapaana ja varmasti montaa kokemusta rikkaampana. Eepos harrasti eilen valomerkkejä. Rämpsytteli valoja asemalla. Hillakin on todistetusti tiine. Tänään siemeniin Eriste. Kiimassa olisivat olleet myös Sussu. 'Elysee ja Ylpeä, mutta kahta ensin mainittua ei siemennetä vielä kun on liian aikaista ja Ylpeää ei siemennetä enää ollenkaan.

Happi hidasteli poiskävellessään asemalta ja rummutin hiukan käsilläni oveen jonka toisella puolella olin. Happi sattui juuri seisomaan oven takana ja hyppäsi ainakin metrin ilmaan ja sen jälkeen suorastaan kiisi syöntipuolelle.  Hah hah haa!! Aromi pysähtyi varmuuden vuoksi aloilleen ja varovasti meikäläistä kurkisteli, kun oven kokonaan aukaisin.