Aurinko suosi näytöspäivää (josta tulee siis postaus myöhemmin). Kameran kera hiippailin siellä. Siellä oli ilmeisesti NHK-keskuksen oma kuvaaja mukana, joka katseli mua kakkosella kun kuvasin siellä hänestä välittämättä. Häh häh... Haalariukkelit taas katseli mua nenänvarttaan pitkin. Ihmettelivät varmaan kuka olen, kun kuvasin heidän näytöstään. Eivätpä nuo saaneet suutaansa auki minulle, niin siinäpähän ihmettelivät sitten. Hah! 

Näytöksen jälkeen kurvasin autolla kotia. Hetin kaksostenrattaat halliin oven taakse ja tilalle Napun rattaat. Sitten sisälle pakkaamaan Napun kaikki kamat läjään, vaihtamaan Napulle vaatteet ja Napun kanssa autoon. Ajeltiin kaupunkiin ja kun käännyin parkkipaikalle, Nappu sanoi heti: Mummo. Tunnistipas pihan, vaikka ei olekaan kovin usein ollut. Rattaat jätimme ala-aulaan ja marssittiin portaat seuraavaan kerrokseen. Mummi avasi oven ja Nappukainen käpsi sisälle. Vähän kummeksien katsoi, kun minä en heittänytkään omia kenkiäni. Ensin oli lähdössä kanssani, mutta kun vaan vilkutin epäröiden jäi. Eipä tuo ainakaan alkanut parkumaan. Pitää soitella illalla ja kysyä miten päivä meni. Nappuhan jäin harjoittelmaan mummin luo yökyläilyä. Kaupunginmummin luona ei ole vielä yötsyssä ollut.

Keskustaan ajoin. Valokuvausliikkeessä poltin cd-levyn isännälle näytöksestä.

Kävin vielä henkkamaukasta ostamassa kahdet sukkahousut ja kolmet jarrusukat kaksosille. Pitää olla jo sukissa pitoa.

Kuvat olen jo ajanut koneelle ja käsitellytkin ne. En vaan ehdi paneutua siihen postaukseen, ennenkuin illalla. Mulla on vielä tänään vanhempainilta alakoulussa -opettaja varokoot- ja huomenna en ole koko päivänä kotona.