Sitä itseään nimittäin tunti sisälsi tälläkertaa. Tötteröltä toiselle ja kaarrokset oikein. Toisella kierroksella kahden tötterön kohdalla piti ottaa seis. Ja jatkaa samantien.

Tunnilla löntystelivät Riku-Liepu-Roi-Viki ja Prinssi. Mökö Vikillä ja minä valintani mukaan Prinssillä. Valinta sattuikin ihan nappiin.

Sain pidettyä herran vauhdissa ja totteli pohkeita ja ohjia ihan just niinkuin halusin. Joko poni oli virkeä tai sitten on käynyt sellainen ihme, että minä olen edistynyt. Oli miten oli, ihana tunti oli.

Harjoitusravissa ratsastettiin ensin yksi kierros taivutusta sisälle, toinen -ulos. Ja laukkaamalla ensin taivutus sisään ja toinen kierros kaula suorana. Kaikki tehtävät menivät osaltani nappiin. (Vähänkös loistin!!)  Laukkatehtävätkin menivät kerralla oikein ja kehuja tuli. Jokaisen tehtävän jälkeen kehuin ja taputtelin ja silittelin Prinssiä.

Vain Liepu ja Viki laittoivat laukat ranttaliksi. Viki juoksi omiaan, eikä kuunnellut mitään. Vasta oikealla laukalla kuunteli sinnepäin, sama oli Liepulla.

Toiset hepat jatkoivat ja minä sain viedä Prinssin talliin. Mökö riisui suitset ja minä satulan. Sitten veimme ne valjasmökkiin ja riensin hakemaan autosta kameran. Tallille oli tullut yksityisratsu, jonka halusin tietysti kuvata. Ihana mussukka!

Tässä hän on. Nimeä en vielä tiedä:

Hän on ihana Prinssi:

Ja tässä vielä Papparainen: