Siis vieläkään ei kuvapuoli pelitä vuodatuksella.  Tosi sukkaa... 

Pääjohtaja lähti tänä aamuna reissuun Napun kanssa. Hakemaan Hepun kotia, toiselta puolelta suomea. On kolmatta viikkoa jätkä ollut kummitätinsä helmoissa.  Hepulla on vielä toinen reissu edessä, loppukesästä. Rippilahjamatka nimittäin. 

Itse kävin kaupungissa. Piti ostaa poneille kivennäiset, kun olivat loppu. Onneks oli tarjouksessa K-maataloudella.  Ja kun olen tälläinen "hentonainen", niin se kiltti miesmyyjä kantoi takakonttiin asti.  Hi hi...

Sitten kävin ostamassa lippupalvelusta liput kesäteatteriin. Ja operaattorin kaupassa sepittämässä puhelintani, uutta. Tekstarit eivät lähteneet. Nyt lähtee. 

Ostin myös autolaturin. Vanhat ei käy. Vaan eipähän toiset käytä.