Alohan kakaran kävin kuvaamassa päivällä, postinhakureissun yhteydessä. Vilkaisin samalla Torkkua, joka aamulla esitteli halvaamisen oireita. Siellä kuitenkin seisoskeli normaalinoloisena.
Nappulan nimeksi tuli Hulahula:

Tässä nuori neiti kaikkine kavereineen:








*hug*
*click*
*click*
Kommentit